נעמי גולדברג

יוצרת מלמדת ומטפלת בשיטת Iro Shiatsu

מוֹבִילָה נְתִיבִים אֵל עֹמֶק הַשֶּׁקֶט

כיצד להיעזר בגאומטריה מקודשת לריפוי גוף ונפש

הקדמה

בשנים האחרונות, הנני מסתובבת ברחבי ארצנו הקטנטונת, ומעבר לה, עם ערכת אבני הלב המיועדת לריפוי עצמי. המוצר הוא כה פשוט, ועם זאת, קשה לתפוס כיצד הוא פועל, ולהאמין בכך.

הוא פועל על פי עקרונות ההדהוד, ומוטמעים בתוכו תבניות אור בצבעים ובסדר מסוים. ואני נשאלת בלי סוף, אבל איך זה משפיע? מה הקשר בין גאומטריה למחלות שאנו מפתחים? האם זה סוג של קסם? האם זה בטוח לשימוש?

ולכן, מאמר זה יוצא לדרך. כמענה לשאלות ששאלתם. מהי מחלה ומהי החלמה? כל אחד מאיתנו הינו סימפוניה המתוזמרת היטב על ידי מנצח חכם. גופנו מכיל כמאה מיליארד (100,000,000,000) תאים העובדים בשיתוף פעולה. מי מנצח על התזמורת? הגוף והנפש קשורים ביניהם והינם אחד, אך בתוכנו שוכן הניצוץ הפנימי, ניצוץ הנשמה, שהינו מנצח התזמורת, והוא ממוקם בכל תא ותא בגוף-נפש.

כשאנו מתהווים, ונוצרים בגוף זה, הנשמה השוכנת בנו מגיעה עם צד מואר ורחב וצד חשוך אור, קטן יותר, בו שוכנים טראומות, ושיעורים כואבים אותם למדנו בגלגולים קודמים. בהיבט זה של קיומנו אנו תופסים את עצמנו כנפרדים. חלק זה בתוכנו נקרא גוף הכאב. הצד המואר, מכיל את תפיסת האחדות, האהבה האינסופית ואת המתנות שבאנו לממש בחיינו. בעזרת הרגש אנו מעבירים מידע ומחברים בין גוף-נפש לבין הנשמה. רגש הינו גשר.

איך מתפתחות מחלות?

הן מתפתחות מהעבר להווה – טראומות ורגשות מודחקים בעיקר בילדות.

מבחוץ פנימה – השפעת אקלים, תזונה, קרינה, זיהום אוויר וכו'. 

מלמטה למעלה – מחלות בעור, הן הקו הראשון.  מחלות של איברים פנימיים הן הקו האחרון

מחלה הינה תמיד ביטוי של הפרדה בתוכנו. רגשות של פחד, כעס, תסכול ודאגה – מייצרים מחלות המתפתחות עם השנים, כשמערכת החיסון נחלשת

איך אנו מבריאים? איך נוצר ריפוי?

ריפוי נוצר תמיד בכיוון ההפוך
מההווה לעבר
מבפנים החוצה
מלמעלה למטה.

בתהליך ריפוי אנו מתחברים לאחדות. לצד המואר. ומתקנים את הדורש תיקון בתוכנו.

בתוך המילה החלמה, נמצא את החמלה, כלפי עצמנו והקרובים אלינו. בתוך המילה ריפוי נמצא את הרפוי – האפשרות לסלוח ולשחרר משקעי עבר, הינה גורם מרפא. ובמילה מזור, נמצא את זורם. לזרום עם החיים במורד הזרם. לקבל ולהודות על היש. ללמוד את השיעור מכל מפגש וכאב. 

ואיך ריפוי קשור לגאומטריה מקודשת? 

בואו נביט קצת בטבע הסובב אותנו

לאן שנביט נראה שהטבע בנוי מתבניות גאומטריות ומתפתח בצורה ספירלית.

תבניות ספירליות אלו תמיד מבוססות על סדרת מספרי פיבונצ'י. כשמחלקים את מספרי הסדרה האחד בשני מקבלים את פיי. מספר לא רציונלי 601.0 .לעין זה נראה תמיד כיחס של שליש ושני שליש.

האם אנחנו חלק מהטבע? בוא נביט בראשית ההיווצרות

כל גוף ביולוגי מתחיל בהתחלקות תאים המתארגנים באופן זהה. כדור ועוד כדור, מכפילים את עצמם ויוצרים את התבנית הידועה כפרח החיים והנה תמונה הממחישה את היותנו בדיוק במבנה היקום. היווצרות חיים וכוכב הן אחד.
*מרבית התמונות לקוחות מהדף של The Resonance Project

אנו מאורגנים כמו היקום, ויש בנו אחדות והפרדה. או בשפה הסינית העתיקה, הדואליות של .YIN/YANG

כלל פשוט, כשאנו מרגישים טוב, כנראה שאנו באחדות. כשאנו כועסים, דואגים, מקנאים, פוחדים וכו', אנו בהפרדה. מחלות נועדו לנקות מאיתנו אלמנטים של הפרדה בתוכנו ולהיזכר באחדות. בואו ונראה כיצד נראות מולקולות בתוך הגוף שלנו. למשל מולקולות של תאי דם ותאי מערכת החיסון

או רישות של מערכת הדם בגוף

או, כיצד נראה גביש קרח במיקרוסקופ

כל מה שאנו רואים מוגדר על ידי מבנה צורני. כלומר, גאומטריה. אז איך נראים הווירוסים המתקיפים אותנו, כשאנחנו חלשים?

הגאומטריה של וירוסים מבוססת על מבנה כדורי, שהינו הבסיס לכל שאר הצורות, וצרוף כדורים בדו- ממד, נקרא פרח החיים

בתוך כדור (ספרה) מונחים ללא מאמץ, ונשענים עליו מבפנים עם קדקודיהם, חמישה מבנים גאומטריים, הידועים בשמם המוצקים האפלטוניים. ובתוספת המרכבה, הינם ששה.

את המבנים האלו נראה במולקולות, גבישים, פתיתי שלג, ובמקומות נוספים בטבע. הם המבנים ההרמוניים ביותר ביקום. שילובים ביניהם שנקראים מבני ארכימדס נראות כך

יפה נכון?

יש היום הרבה טכנולוגיות חדשניות שמשתמשות בהבנת תבניות גאומטריות. החל ממשטחי הדבקה שמחכים את רגלי הצפרדע והתבנית הגאומטרית עליהן, ועד שינוי מבנה המים, מבנים למגורים ואנטי גרביטציה (ביטול כוח המשיכה!)

איך כל זה מתחבר לריפוי ולאבני הלב?

האם אתם מכירים את אפקט ההדהוד, שבעודכם מנגנים על מיתר כלשהו, מיתר אחר מתחיל לנגן? היקום והחיים בתוכו עשויים ממארג אנרגטי גאומטרי שאיננו תופסים בתודעה. אפשר לדמות זאת לרשת של קורי עכביש. נמלה הנוגעת בקצה הרשת, מרטיטה אותה ומספרת על קיומה לעכביש הנמצא במרכזה

אנו נחשפים לווירוסים כל העת. אבל אנו 'חוטפים וירוס' כשאנו חלשים רגשית, ונחשפנו לאקלים קיצוני, או נפגענו מזיהום אוויר וקרינה, ולמערכת החיסון קשה להתמודד עם המצב.

ועכשיו, כשאנו מודעים למארג האנרגטי המהדהד בין כל הדברים, אם נוכל למצוא תבנית גאומטרית שתחזק את מערכת החיסון, את איברי הגוף, ותעזור לגוף-נפש להיות בתדר גבוה יותר, הרי שנוכל בקלילות לפנות את הווירוסים מקרבנו.

כל שנותר, הוא להתחיל להדהד את הגאומטריות המתאימות לשדה הביולוגי שלנו. יש חשיבות רבה גם לצבעים, אבל זה במאמר אחר…

הסדר של הגאומטריות, יוצר מבנים שיכולים להתמודד עם קשת של בעיות. כיוון שהן 'בונות' מחדש את השדה האנרגטי הסובב אותנו. וכך מתחזקות מערכת החיסון השלד והאיברים הפנימיים.

במהלך מסעי אל עולם הריפוי, שהתחיל דרך זן-שיאצו, (אמנות ריפוי במגע דרך המהות הפנימית), חיפשתי וחקרתי שנים רבות את המרחב האנרגטי. למדתי להכיר את מערכת המרידיאניים לעומק בגופי, ובשלב מסוים נפתחתי למידע, שהגיע אלי בהיותי בתודעה גבוהה, ובו ראיתי את החיבור בין תבניות אור של גאומטריה מקודשת לבין מערכת המרידיאניים. התחלתי להשתמש וללמד דרך זו לפני כעשר שנים. כשלכל מרידיאן מותאם מבנה גאומטרי. להלן כמה דוגמאות: הירוק למרידיאן הראות, הסגול, ללב והכחול לכבד.

בהמשך, הבנתי כיצד הן קשורות זו בזו במבנה ספיראלי, (ספיראלת פיבונצ'י) וכך נוצרו ההקשרים של בניית התבניות בסדר מסוים, כמו בובת בבושקה.

חיפשתי דרך לאפשר שימוש בתבניות אלו לריפוי לקהל הרחב מבלי להיכנס למדיטציה עמוקה, ומצאתי את הזכוכית, כנשאית לתדרים אנרגטיים. הסיבה – זכוכית הינה 'גלגול' של גביש קוורץ, שיכולותיו להכיל מידע מוכחות בכל מכשיר אלקטרוני. (גבישי סיליקה)

באופן תודעתי, כיוון שערוץ זה פתוח בנשמתי, הטמעתי בתוך אבני הלב את התבניות הגאומטריות המתאימות לכל מרידיאן. והתוצאה הינה ערכה של 14 אבני לב, שמהדהדות עם הגוף, וניתן לבחור אותן בבחירה אינטואיטיבית או ללמוד עליהן בכרטיסיות המוגשות עם הערכה.

האבן מתחילה להדהד כשאנו שמים אותה קרוב לגוף. התבניות הגאומטריות שלנו מתאזנות ולגוף יש עוצמה להתמודד גורמי מחלות כגון וירוסים, או רגשות קשים ככעס תסכול או פחד. ואנו מחלימים במהירות. פיזית, רגשית או נפשית.

אני‭ ‬מקווה‭ ‬שהצלחתי‭ ‬להסביר‭ ‬את‭ ‬הפשטות‭ ‬והיופי‭ ‬שבמוצר‭ ‬זה, ‬המבוסס‭ ‬על‭ ‬חוקי‭ ‬היקום‭.‬

אשמח‭ ‬להעביר‭ ‬סדנאות‭ ‬הדרכה‭ ‬והתנסות‭ ‬באבני‭ ‬הלב, ‬בכל‭ ‬מקום‭ ‬בארץ‭.‬

הנכם‭ ‬מוזמנים‭ ‬ליצור‭ ‬קשר‭ ‬דרך‭ ‬האתר ‭  

למאמרים נוספים בקרוב: